Ramazandan sonra kilo almamak için ne yapmalıyız

'Sağlıklı Yaşam' forumunda Elfida tarafından 6 Eylül 2011 tarihinde açılan konu


  1. Ramazan sonrası dikkatli beslenme önerileri
    Ramazandan sonrası için yemek listesi

    Sabah: Çay (şekersiz) veya bitki çayı ya da sade nescafe içilebilir. 1-2 dilim beyaz peynir, 2 dilim ekmek, söğüş sebze, bir tatlı kaşığı zeytinyağı ile 5-6 adet zeytin, 1 bütün ceviz, 1 tatlı kaşığı bal.

    Ara öğün: 1 porsiyon meyve veya 2 adet madlen çikolata, bir fincan şekersiz Türk kahvesi.

    Öğlen ve akşam: 1 kase çorba, bir porsiyon et yemeği veya 1 porsiyon etli sebze yemeği, salata veya bir kase yoğurt ile 1-2 dilim ekmek.

    Ara öğün: 1 porsiyon sütlü tatlı veya 2-3 porsiyon meyve ve bir kase yoğurt. 1 kase sütlaca karşılık 2 dilim baklava tüketilebilir. Bir kase sütlaçla ortalama 290-320 kalori alınmaktadır.
     


Similar Threads: Ramazandan sonra
Forum Başlık Tarih
Sağlıklı Yaşam Sigarayı Bıraktıktan Sonra Kilo Almak 8 Nisan 2014
Sağlıklı Yaşam Yemekten Sonra Yapmamanız Gereken Şeyler 21 Temmuz 2013
Sağlıklı Yaşam dolgudan sonra diş ağrısı normal mi 26 Eylül 2012
Sağlıklı Yaşam Konjuge Pnömokok Aşısı Sonrası 11 Şubat 2012
Sağlıklı Yaşam Kızamık Aşısı Sonrası Ateş Ve Döküntü 30 Ocak 2012