Forumdas.net Kapatılırsa!

'Resimli Konular' forumunda Dx. tarafından 6 Ağu 2010 tarihinde açılan konu

  1. Dx.

    Dx.

    Forumdaş kapatılırsa...

    Site sakinleri;
    Nasıl olur kim kapatır? Nerdeler, Linç edelim hemen... hücuuuuuumm
    İnternet polisi Sakin olun arkadaşlar, sakin olun yok öyle bir şey Server hatası...
    [​IMG]

    Uleeeynnnn delirtmeyin adamı Forumdas.net'i istiyoruz biz... kapatmaya çalışanlar nerede? Nerede admin? çağırın.Yazık değilmi masum Forumdas.net üyelerine leeaann, hakkımızı yedirtmeyiz. Üleeeyyyynnnn sorumlular nerdeee?
    [​IMG]

    Moderatörler neredeeeeeeeee?
    [​IMG]

    Hakkımızı söke söke alırız
    [​IMG]

    Ne oldu yaaa kurtarın beni! Ben hakimim masumm beyyyyyyyy!
    [​IMG]

    Ulennn kim kapattırıcak bu canımmm formuuu. Kafasını kıracam onun.
    [​IMG]

    Evlenmiyorum lenn senle. Zaten site kapatılıyormuşşşş... Senin umurundamı sankiiiiim
    [​IMG]

    Şiiişştt. Duydunmu ne olmuş? Fiskoss... Fiskosss.

    [​IMG]
    Yürüyün çocuklar iş bize düştü...
    [​IMG]

    Alıntıdır :)
     
  2. Cevap: Forumdas.net Kapatılırsa!

    Kısaca Kan Çıkar .Yani Daha Bişe Demiyom..Kısaca Türkiye yi KArıştırırım...Tüm Haber Bültenleri Rizelinin Feci Dehşedi Diye Manşetlere Yazar beni:)))
     
  3. Cevap: Forumdas.net Kapatılırsa!

    Güzeldi eline sağlık...:)))
     
  4. Cevap: Forumdas.net Kapatılırsa!

    Hoş olmuş eline sağlık =)
     
  5. Dx.

    Dx.

    Cevap: Forumdas.net Kapatılırsa!

    Teşekkürler yorumlar için ^^